You are currently viewing פילדלפיה סיקסרס- פריוויו לעונת 2020-21/ הקוריוז

פילדלפיה סיקסרס- פריוויו לעונת 2020-21/ הקוריוז

עונה אחרונה: מאזן 30-43, מקום 6 במזרח. קיבלו את המטאטא מבוסטון בסיבוב ה-1 בפלייאוף.

אולם ביתי: וולס פארגו סנטר, תכולה של 19,500 מקומות.

מאמן: דוק ריברס, עונה ראשונה בקבוצה.

מנהל מקצועי: אלטון בראנד, עונה 3 בתפקיד.

האיש הקובע לפי פרסומים זרים: דריל מורי

תקציר הפרקים הקודמים:

את העונה שעברה ניתן לסכם במילה אחת: קטסטרופה. עונה נוראית מזו קשה להאמין שפילי תשחזר אבל אצלם אי אפשר להיות מופתע מכלום. זה החל בשחרור של באטלר, נמשך בהחתמה ההזויה של אל הורפורד ונגמר בפארסת מקום 6 במזרח!! והמטאטא בסיבוב ה-1 של הבועה.

הבעיה הגדולה הייתה נעוצה במאמן ברט בראון שפוטר באיחור של שנה -שנתיים אך זה לא סיים את שלל הבעיות הקיימות. הקבוצה שיחקה בחוסר חשק ותיאום נוראי והיה נראה כי אין מי יכוון אותה.

חורף 2020

שחקנים שעזבו:

אל הורפורד – עזב לOKC.

טריי בורק – עזב למאבס.

ג'וש ריצ'רדסון – עזב למאבס.

ג'יימס אניס – עזב למג'יק.

נורוול פלה – עזב לג'י ליג.

זאהיר סמית' – עזב לדטרויט.

שחקנים שהגיעו:

דני גרין מאוקלהומה.

סת' קרי – מהמאבס.

ראיין ברוקהוף – מהמאבס.

טוני בראדלי-מיוטה.

דוויט האוורד-מהלייקרס

טייריס מקסי-בחירה 21 דראפט 2020.

איזייה ג'ו- בחירה 49 דראפט 2020.

פול ריד-בחירה 58 דראפט 2020.

חמישייה משוערת:

1. בן סימונס

2. שייק מילטון

3. מתיס טייבול

4. טוביאס האריס

5. ג'ואל אמביד

ספסל: אלק ברקס, סת' קרי, פורקאן קורקמז', מייק סקוט, דוויט האוורד, ראול נטו, טייריס מקסי, גלן רובינסון, טוני בראדלי, קייל אוקווין, איזייה ג'ו, פול ריד, ראיין ברוקהוף.

המוטו "טראסט דה פרוסס" מאבד מערכו ככל שנוקבות השנים בעיר האחווה. מה שהתחיל עם הררי ציפיות בשנים הקודמות נגמר במפח נפש בעונה שעברה. ייתכן כי זו ההזדמנות האחרונה בהחלט לצמד אמביד סימונס לפני פירוק החבילה.

כדי לא ללכת מדחי לדחי ברט בראון פוטר ובמקומו מונה דוק ריברס אחרי כשלון קולוסאלי בקליפרס ואליו הצטרף דריל מורי. בהנהלה כנראה מקווים שריברס ידע להתמודד ולבנות שיטה מתאימה הסובבת את אמביד, סימונס והאריס. האם הוא הבחירה המתאימה? מכל המועמדים ששמם הוזכר הוא היה האופציה הפחות גרועה ללא ספק אבל לטבעת אליפות מה שלא הספיק לקאווי בטח לא יספיק לאמביד.

השחקן הראשון שצפוי אולי להנות מדוק על הקווים זה טוביאס האריס שסבל רבות אצל ברט בראון (וגם ניגר לא מעט זריקות פנויות לחלוטין לזכותו יאמר) ופרח אצלו לפני שנתיים בקליפרס. סביר להניח שאצל ריברס פיק אנד רול יותר לא יהיה טאבו. סביר להניח שדוק יארגן לו יותר תרגילים כמו שהיה בקליפרס. הוא גם יקווה שטוביאס יתן קצת יותר הגנה מהאוויר שנתן בעונה שעברה אבל זה כבר יהיה בונוס רציני. ה-40 מיליון שלו לעונה כנראה זה על התקפה אבל יאללה שיביא את ההתקפה.

דוויט הארוורד התחיל את הגעתו כבר בהומור שאמר "בן סימונס זה הלברון הבא, הוא יכול להיות אחד הגדולים". דווקא החורף לא הופצו סרטונים של סימונס קולע שלשות בג'אמפ בסיבוב בכל מיני מחנות אימונים מפוברקים על סינים והודים או על לברון בקלאץ'. ייתכן שהקורונה פגעה בפרנסה של עורכי הסרטונים? אולי הוא שומר את הקליעה להתפוצצות במהלך העונה בשקט?

הקומיקאי

טוב נו אתם יודעים את התשובה אנחנו נראה אותו סימונס שמריץ מתפרצות, מטביע וקולע לייאפ וגם יתן הגנת עילית.

לגבי דוויט עצמו כדורסל לא כ"כ נשאר לו בידיים אבל לגרום פרובוקציות וחיוכים מפגרים לשופטים ומידי פעם להטביע זה עדיין יוכל לעשות. לא חושב שהוא גם יקבל הרבה דקות ואוקווין ובראדלי עלולים לקבל יותר דקות.

ג'ואל אמביד אמור לתת את מה שנתן בעונות הקודמות ומיקום גבוה יבטיח לו די בודאות מקום באחת מ2 חמישיות העונה. אם הוא שיפר את הכושר הגופני ויתחיל לשחק יותר בצבע הוא יהיה בלתי עציר. האם ריברס ידע להתאים לו "ספוטים" טובים יותר מאשר לכדרר מהשלשה על 2 שחקנים? זה אני בספק רב. לא בטוח גם שאמביד עצמו מעוניין בכך. בצד השני של המגרש אמביד חווה עונה נוראית שהדרדר ככל שהעונה התקדמה. חוסר החשק ניכר בכל מהלך. פילי צריכה אמביד שיתחרה על תואר הDPOY אם היא רוצה להגיע גבוה ורחוק.

בעוד מקומם של סימונס האריס ואמביד מובטח בחמישייה 2 העמדות הנוספות הן סימן שאלה כאשר שניים מ-מילטון, קרי, קורקמאז' וטייבול כנראה יקבלו אותם. הפתעה נוספת יכולה לבוא מכיוונו של הרוקי טייריס מקסי שעלול להיות אחת הגניבות הגדולות של הדראפט. מדובר בגארד איכותי מאד שאם יפרוץ מהר עלול בהחלט לתפוס את מקומו כגארד השני לצד סימונס.

הסיכויים לעמדת הגארד הפותח השני משחקים כרגע לצד שייק מילטון שפרץ בעונה שעברה ונותן משחק מ2 צידי המגרש. בעייתו ניכרה בחוסר יציבות בשנה שעברה והשנה נותר לקוות שיתייצב ויוכל לתרום באופן עקבי.

סת' קרי שהגיע על תקן הקלעי מהמאבס גם עלול לאיים על מקומו כפותח אך סביר שיעלה עם החמישייה השנייה שצריכה קלעי נק. עם זאת, ייתכן שדווקא בדקות ההכרעה הוא כן יועדף כגארד שני.

עמדת ה-SF גם היא סימן שאלה אך ניכר כי עם הפריצה המצופה מטייבול הוא ינעל את העמדה בחמישייה, מה שיאפשר לפילי 3 מגינים טובים בעמדות 1-3. איתו יתחרה פורקאן שפרץ בעונה שעברה גם והראה שיש לו את הידית הנכונה אך סביר להניח שיעלה מהספסל.

אלק ברקס נתן דקות לא רעות ב-18 משחקים שהספיק לשחק עונה שעברה עם 12.2 נק בכ-20 דק משחק. גם העונה הוא יקבל ככל הנראה בין 18-22 דק משחק בהם יוכל להכניס מומנטום.

יתר השחקנים סביר להניח לא יקבלו יותר מידי דקות איכותיות ויאבקו על מקומם ועל כל הדקה.

פילי ביצעה שינוי קונספט עם הבאתו של מורי וחזרה לימי הקלעים סביב אמביד וסימונס על מנת לרווח את המשחק כמה שיותר אך יחד עם זאת הם טעו לדעתי טעות חמורה ביותר שלא הטרידו את סימונס עבור הארדן וההנהלה/הבעלים הראו שהם לא מוכנים ללכת את הצעד הנדרש להפוך לקבוצה גדולה באמת. אם פילי לא תתחיל את העונה היטב סביר להניח כי במועד העברות של אמצע העונה אחד מסימונס/אמביד לא יהיה שם כבר.

תחזית פסימית: מה שקרה עונה שעברה.

תחזית אופטימית: ג'יימס הארדן מגיע במקום סימונס.

אופטימי חלופי: סימונס דופק 8 שלשות במשחק פתיחת העונה ומאז לא מסתכל לאחור עם 2 שלשות ו25 נק למשחק ממוצע עונתי. אמביד נבחר לשחקן ההגנה של העונה ולחמישיית העונה הראשונה שהוא מככב בפוסט סטייל שאק במאני טיים. האריס נותן 21 נק למשחק עם 45% מה-3 ומזכיר את ימי הקליפרס. טייריס מקסי מתחיל להראות סימנים של דווין וויד עתידי. הסיקרס דורסים כל מה שזז ומסיימים עם 55 נצחונות ומקום 1 בעונה הסדירה. בפלייאוף הם שוחטים את היריבות. בגמר מול הלייקרס סימונס שם 10 שלשות ללברון שנותן לו 4 מטר במשחק הפתיחה ומשם אמביד מתעלל בדיוויס ומראה מי הסנטר הטוב בליגה פילי עם 4-0 מונעת את ה-5 מלברון.

תחזית ריאלית: סימונס יהיה אותו הסימונס, אמביד יהיה קצת יותר טוב בעיקר בהגנה. האריס יהיה קצת יותר טוב. פילי תסיים מקומות 2-4 כאשר הצפי שלי למקום 2 אם צריך להמר באופן מדוייק. בפלייאוף היא שוב תפסיד לבוסטון בסיבוב ה-2 אבל הפעם בסידרה צמודה יותר.

Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2020 7:20:37

קניתי את הריאלית שלך כולל החצי גמר אבל אל תשכח לתת עודף בחזרה ובלי מסטיקים במקום עודף…
🙂

מנחם לס
16/12/2020 17:25:57

על הכיפאק שימון, אבל הצרה אתך שאתה כותב לפני 3 שבועות ולא מסתכל יותר במה שאתה כותב. אתב מבין, אבל אתה אהבל באותו זמן.

אני מאמין שהמזרח השנה הוא בין מוילווקי ופילי. הם חייבים לשים את מילטון בחמישייה ואז הם אחלה קבוצה, טובים אפילו לאליפות.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 8:25:15

שמעון הדיעה שלך זאת הדיעה שלך ואני לא מתווכח לזה אבל מבחינת פריוויו זה בזיון ואתה בתור אוהד פילדלפיה צריך להתבייש.
נתחיל מזה שדני גרין שיהיה שחקן חמישייה בכלל לא מוזכר פה, גרין וקרי הולכים להיות בחמישייה(זה מי שפתח נגד בוסטון היום) ושייק הולך להיות שחקן שישי בסגנון לו וויליאמס , ישחק הרבה דקות אבל מהספסל.
בוא נמשיך
אלק ברקס משחק בניקס
ראול נטו משחק בוושינגטון
גלן רובינסון, משחק בסקרמנטו
קייל אוקווין לא משחק בשום מקום
ראיין ברוקהוף נחתך כבר לפני שבוע

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 8:49:20

אם תמשיך ככה אני עושה עלייך טרייד בשביל fat harden

עידו גילרי
16/12/2020 8:50:58

אז קח חמש דקות ותתקן. רמז גם טרנס פרגוסון הגיע עם דני גרין בטרייד וגם הצרפתי שטראסט מסרב ללמוד לבטא את שמו כי עדיין יש סיכוי שיחתך…

ברוך רובין
ברוך רובין
16/12/2020 8:56:35

שמעון פריוויו מצויין תודה הרגת אותי בקטע עם הנגר, הקורונה בהחלט פגעה בעורכי הסרטונים, ההרכבים לא נכונים ולא מעודכנים כמו שטראסט ציין. כל עוד יתקעו עם הדביל האוסטרלי לא יגיעו לשום מקום, וגם אמביד השמן שכל מה שמעניין אותו זה משחקים, לצערי אליפות לא יראו בפילי והתהליך נכשל.

רפי
16/12/2020 9:10:40

שמעון כמה תיקונים –
הגיעו –

סת קארי (טרייד)
דני גרין (טרייד)
טוני בראדלי (טרייד)
דוויט הווארד (ש. חופשי)
טרנס פרגוסון (טרייד)
גאסטין אנדרסון (שץ חופשי)
וינסנט פורנייר (טרייד)
טייס מאקסי (דראפט)
אייזאה ג'ו (דראפט)

ממשיכים –

אמביד
סימונס
האריס
מייק סקוט
טייבול
קורקמז
שייק מילטון

השינוי הכי גדול דריל מורי שבשבוע הפך את הקבוצה מקבוצה גמורה בלי ריווח ל מוד עבודה של בא נקיף את אמביד וסימונס בקלעים
לא יעבוד? סימונס עף בטרייד דד ליין

מה שהכי חשוב שאחרי 4 שנים עגומות יש מח שחושב כדורסל בראש הארגון

תחזית ריאלית –
כדורסל מהנה הרבה יותר מהדכאון של השנה שעברה!!!!!
מיקום ופלייאוף לך תדע במזרח הצפוף

Dor
Dor
16/12/2020 11:17:27
Reply to  רפי

יותר גרוע משנה שעברה לא יהיה. אני לא סגור על הראש של מורי או בעצם על ההיגיון שמנחה אותו והטרייד האחרון שלו ברוקטס על קאפלה היה נוראי אבל אין ויכוח שלאיש יש ביצים ענקיות ואני מסכים שאם הוא יראה שהעסק לא מתרומם סימונס יהיה על הגריל. יהיה מעניין השנה

Jonathan
16/12/2020 10:02:06

פילדלפיה שוב תפסיד לבוסטון בסיבוב השני? מתי הייתה הפעם האחרונה שבה היא הפסידה לבוסטון בסיבוב השני?
🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 10:06:45
Reply to  Jonathan

לפני 3 שנים

Jonathan
16/12/2020 10:13:09

אז לזה שמעון התייחס. עכשיו הכל ברור.

Jonathan
16/12/2020 10:15:31

אם זה אומר שבוסטון שוב נלחמת על גמר המזרח אז לקחתי בכיף. אני לא אופטימי כמוך לגבי אף אחת מהקבוצות אבל לך תדע מה דוק ריברס יצליח לעשות בפילי.

שחר אלוני
16/12/2020 10:47:02

תודה שמעון
מסכים חגבי ההערכה. קבוצת סיבוב שני בתנאי שיתגברו על סדרת הסב הראשון.
אם יכלו להביא את הארדן על סימונס ולא עשו זה מצער.
אולי יעשו טרייד במהלך השנה.

Smiley
16/12/2020 11:06:24

מורי בא לעבוד. מקיף את סימונס ואמביד בקלעים (קארי וגרין שככל הנראה יהיו בחמישייה עם השניים והאריס).
חייבים לכוון לגמר אזורי וגמר כללי. סימונס ואמביד חייבים לתת קפיצת מדרגה נוספת אחרת הדיבורים על פירוק הצמד יצור אפקט פיגמליון.
על הנייר אולי הכי מוכשרים במזרח.

דה שוט
דה שוט
16/12/2020 11:09:10

מעולה שמעון!
אהבתי את התחזית האופטימית 😀
סימונס יפתיע לטובה, אבל טו ליטל טו לייט. המזרח התחזק.
בלי קשר – יעברו את בוסטון אם וכאשר, וגם את כל השאר, מלבד ברוקלין ומילווקי. שיהיה לכם בהצלחה.

Zivke
Zivke
16/12/2020 11:19:45

קללת התהליך – גידלו מאמן ושחקנים מפסידנים, שבעונה שעברה פשוט הרימו ידיים וגמרו במין תחושה שהסוויפ הגיוני לסגל שלהם מינוס סימונס (WTF?). כמה יפה שדווקא קבוצה של פט ריילי הייתה שם במקום ובזמן הנכון כדי להשיג את מה שפילי אפילו לא התקרבה אליו
.
כנראה שהם גם ממש מאמינים שהמזרח חלש בהרבה מהמערב, כי אחרת למה להחתים מאמן ו-GM ותיקים שלא הגיעו לגמר עם סגלים טובים יותר משל פילי?

Dor
Dor
16/12/2020 11:21:38

תודה שמעון. אני גם מהמר על גרין וקרי בחמישיה לפחות בהתחלה. מלטון אחלה שחקן שישי. טייריס מקסי נראה מעולה ואשכרה יש מצב שפילי גנבו פה יהלום. לעומת זאת נפטרו מהגופה של זהאיר סמית' שבשבילו עשו טרייד דאון ונתנו לסאנס במתנה את ברידג'ס שהיה מתלבקש בול בחמישיה

asaf
16/12/2020 11:26:33

תודה שימון. גרין / קארי/מילטון/קורקאמז… פילי תהיה מאוד תלויה בקליעה שלהם וביכולת הריווח לסימונס שכבר לא יהפוך לקלעי לפתע ואמביד שמקווה שריברס יצליח לגרום לו להשאר באזור הסל יותר ופחות לברוח להפגזת שלשות….
בעמדת המאמן לצערי ריברס לא כזה שדרוג גדול על פני בראון, גג סיבוב שני ואולי שוב הביתה כבר בראשון בכלל…
( מילווקי, בוסטון, מיאמי ואפילו טורנטו וברוקלין במידה והכוכבים מתחברים לא פחות טובות מהם)

Zivke
Zivke
16/12/2020 11:27:44

מה אומרים על הטרייד הבא (עובר במכונה של ESPN) – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydym7kcd

– פילי מקבלת את הארדן
– ג"ס מקבלת את סימונס, בן מקלמור ופורייה
– יוסטון מקבלת את וויגינס, וויזמן ואוברה (וכנראה בחירות דראפט…)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Zivke

כל עוד דריימונד גרין בגולדן סטייט אני לא רואה מה יש להם לעשות עם סימונס.

Avri
Avri
16/12/2020 12:16:44
Reply to  Zivke

האמת, לא רע!

Dor
Dor
16/12/2020 13:10:51
Reply to  Zivke

באופן יוזר זה נראה כמו טרייד טוב לכולם

Dor
Dor
16/12/2020 13:11:04
Reply to  Dor

מוזר

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 13:37:53
Reply to  Zivke

טוב רק לפילי

Jonathan
16/12/2020 14:09:29
Reply to  Zivke

טוב לפילי, בינוני ליוסטון, גרוע לווריירס.

Dor
Dor
16/12/2020 15:41:18
Reply to  Jonathan

למה גרוע לג"ס? מה הם כבר נתנו? את האגו של וויגינס ושרוך שאולי יתפתח לטייסון צ'אנדלר? ומה בדיוק רע ליוסטון? הם גם ככה צריכים להפטר מהארדן

עמיחי קטן
16/12/2020 12:03:31

אני נוטה להאמין שקרי יהיה שחקן שישי ות'ייבל יתפוס את המקום בחמישייה, מתוך תקווה שהוא יהפוך לשחקן שגם יודע לקלוע. הארדן על סימונס ובחירות נראה לי מתבקש עבור פילי, חוץ מהקטע המצחיק של קבוצה עם סימונס וג'ון וול, אבל זאת כבר בעיה של הצד השני.

Avri
Avri
16/12/2020 12:22:00

ליד סימונס ואמביד פשוט חייבים קלעי על – כמו שהעסק דפק בתקופת רדיק והתחרבש כשהוא עזב. קארי יעלה, ויש מצב שגם גרין.

עמיחי קטן
16/12/2020 13:20:23
Reply to  Avri

סימונס, אמביד, האריס וגרין נראה לי די בטוח.
בין ת'ייבל, מילטון וקרי אני חושב שהם יתחילו עם הפוטנציאל של ת'ייבל, אחרי שקרי הוכיח את עצמו בעיקר כשחקן שישי. מילטון זאת גם אפשרות, אבל כרגע נראה לי ת'ייבל – יש לו פוטנציאל להיות קלעי טוב מאוד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קצת כמו יוסטון, פילי היא קבוצה שנמצאת בסימן שאלה/תקופת מעבר, כלומר לא ברור בכלל איפה הם היום ואיפה הם יהיו בעוד שלושה חודשים או שנה. לדעתי נדרש שידוד מערכות, ואני מניח שמורי אכן יבצע כזה.
.
שאלה – האם הרעיון, המוצלח לדעתי, להזיז את סימונס ל-4, עזב יחד עם ברט בראון?
.
תודה שמעון.

Avri
Avri
16/12/2020 12:24:09

קלטתי אותך מיקי. אתה תמיד בענייני שידודי מערכות, לזרוק את כולם הביתה בהנחה שמה שיבוא בהכרח יהיה יותר טוב. תזכיר לי לא לעבוד אצלך…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

:-))))
.
להיפך, לפחות במקרה של פילי… לא צריך לזרוק את כולם הביתה, רק להפריד בין סימונס לאמביד הבלתי-סינרגטיים… יעשה רק טוב לכל המעורבים.

Jonathan
16/12/2020 15:18:37

בגובה שלו ובמהירות שמשחקים בליגה הוא יכול להיות 4 מצוין. תכלס, בקבוצות שרצות מהר הוא יכול להשתלב גם כ-5… יש קבוצות שמשחקות עם סנטרים שנמוכים ממנו ב-2 אינצ'ים…

רועי ויינברג
16/12/2020 12:13:59

יהיו טובים יותר בעונה הסדירה כי דוק ריברס מאמן הרבה יותר טוב מברט בראון, במיוחד בהתקפה. לא חושב שבפלייאוף, כשהיריבות יסגרו את הצבע לסימונס ויתחילו להתיש את אמביד, משהו משמעותי ישתנה (בהנחה שהארדן לא מגיע)

Avri
Avri
16/12/2020 12:18:07

הלקח הכי חשוב מהבועה – ראינו איך העסק נראה בלי סימונס. שחקן ענק (חרף טענות גולשי הופס).

Dor
Dor
16/12/2020 13:12:05
Reply to  Avri

הרמת עכשיו להנחתה לאשך וברוך

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 13:39:42
Reply to  Avri

העונש הראוי לך שיגיע לבוסטון

Avri
Avri
16/12/2020 14:04:00

הייתי נותן כמעט הכל בשביל להביא את סימונס לבוסטון (כמעט הכל = הכל על השולחן חוץ מטייטום). הוא מתאים לנו בטירוף, עם האורך, ההגנה והריצה.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 14:33:58
Reply to  Avri

נו, יצר אובדנות. קורה.

Avri
Avri
16/12/2020 14:39:03

🙂

Avri
Avri
16/12/2020 17:43:18

קמבה ובראון – הגזמת. אבל קמבה וסמארט + איזו בחירת דראפט בשביל שמורי ירגיש שהוא ניצח את הטרייד, למה לא.

FAN
FAN
16/12/2020 13:23:53

התחלשות משמעותית השנה לפילדלפיה ככה שהציפיות רק בירידה…הווארד?! WTF?!
חבל על עוד פוטניצאל אדיר של קבוצה שנזרק לפח…
.
אני זוכר את התגובות שהיו פה אחרי החתמת הורפורד… היו לא מעט שפקפקו במזלזלים וטענו ל"סיבות שאנחנו לא יודעים" להחתמת הורפורד ו"שזה יצליח" וכו… איזה החתמה זוועתית זאת הייתה….. קרוב לבזיון….
ההתחזקות היחידה השנה זה שהם הצליחו לבעוט אותו החוצה…

yaniv
yaniv
16/12/2020 13:28:10
Reply to  FAN

חייב להגיד גם לך וגם לשמעון שזלזלו בהווארד שלדעתי הוא היה אחד השחקנים המחליפים היותר טובים בליגה בשנה שעברה.
לפחות שנה שעברה הוא ירד מהפוזה שהכל מגיע לו והוא השחקן הכי טוב,נכנס כל פעם ונתן את המקסימום וגם שיחק לא רע בכלל עד אפילו בלא מעט משחקים שיחק מצויין.נתן כל מה שציפו ממנו,הגנה,ריבאונדים ובעיקר חסימות.
אני דווקא די מאוכזב שהוא עזב אותנו ובלי להסס מעדיף אותו מאשר את גאסול

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 13:40:23
Reply to  yaniv

1+

גיא הירוק
16/12/2020 19:01:10
Reply to  yaniv

יניב,
עת למדנו שהאוורד חתם בלייקרס בשנה שעברה, אני הייתי מהסנגורים הבולטים שלו.
השנה?
גאסול הוא הזוכה בסנגוריה –
הוא תפור ללייקרס בגרסתם הנוכחית כמו כפפה ליד.

FAN
FAN
16/12/2020 19:28:33
Reply to  yaniv

יש הבדל אם אתה על המגרש עם קבוצה לאליפות עם סופרסטארים וקלעים מכל כיוון
לבין לעלות מהספסל בקבוצה כמו פילי
.
אם מגיע להווארד מחיאת כף על שהוריד מהפוזה? אולי, למרות שהיה צריך לעשות זה הרבה מאוד שנים לפניכן…אם אני לא טועה הוא כבר היה מחוץ לליגה והתחנן על הברכיים (ביחד עם נואה) שהשיקוץ יחמול עליו
אם אני חושב שהוא יהיה שחקן טוב לצד סימונס ושאר החברה? כרגע אני מגחך…
בטח בפלייאוף, אני רואה כבר את הפקק בצבע…כאילו לא חסר הפקק של סימונס את אמביד…

golan
golan
17/12/2020 0:43:12
Reply to  FAN

סנטר מחליף לאמביד, שנותן הגנה וריבאונד, עם ניסיון ובלי פוזה ב 2.6 מיל', מה עוד אתה רוצה ממנו ?
הוא יעשה לסימונס חסימות בהתקפה ולא יסתום לו את הצבע…

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 13:32:21

תודה שמעון על הפריוויו המצוין והמדויק.
נטו וברוקהוף כבר לא שם.
כמו שאמרתי תמיד (גם בזמן אמת), הקבוצה הטובה ביותר של פילי הייתה קבוצת הקלעים.
העונה זה טיפה יזכיר את זה והיא תשתפר.
נראה שאמביד יוציא מעצמו יותר ויהיה דומיננטי מאוד תחת דוק (אחרי שראיתי הלילה).
כמו שאמרת קבוצה עם תקרה ברורה ולא ברור מה מחזיק עליהם סימונס בכספת שהם לא מוכנים לשחרר אותו ולהביא את הארדן. מתבקש לשני הצדדים.
אגב עוד אחד שאמור לפרוח תחת ריברס זה סקוט, שהיה מצוין בקליפרס ונמחק לחלוטין אצל בראון.

עידו גילרי
16/12/2020 13:50:51

סקוט קיבל הרבה יותר קרדיט מבראון מאשר מריברס. לא יודע מאיפה אתה מביא את זה.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 14:03:48

מהזיכרון ומראה עיניים.

עידו גילרי
16/12/2020 14:18:05

אז כדי שתרענן אותו קצת.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 14:34:39

לא, הוא עדיין נשאר ואני סומך על ההתרשמות שלי.

עידו גילרי
16/12/2020 14:42:41

ברור… שום דבר לא מנצח את ההתרשמות שלך גם לא המציאות.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 14:57:24

מספרים יבשים נטולי הקשר זו לא המציאות.

עידו גילרי
16/12/2020 15:07:42

ברור המציאות היא מה שהאשך אומר.

עידו גילרי
16/12/2020 15:08:28

או שלך יש משמעות מיוחדת לנמחק לחלוטין?

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 18:28:33

לא יודע, בספר שלי 5 דק' ממוצע בפלייאוף, וזה עוד בלי סימונס וכשאתה מקבל בראש 4-0, זה נמחק לחלוטין.

עידו גילרי
16/12/2020 18:31:52

אהה נכון כי שנה קודם הוא ממש נמחק ובטח שכדור הבדולח שלך יודע בודאות לחזות את דקות הפלייאוף הרבות להם היה זוכה אצל ריברס.
רק בשביל הרקורד – כן הוא נמחק מהרוטציה בסדרה הזו. זה מה שקורה לא פעם לשחקנירוטציה שוליים.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 19:19:48

מ-17.8 דק' בעונה הרגילה ל-5 בפלייאוף, ועוד עם חוסר של סימונס, ששיחק (עאלק) PF.
לא הראשון, ולא האחרון, להימחק בידי בראון.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 17:29:35

כדי שיהיה טרייד סימונס על הארדן פילי צריכים לשחק רע מאד ולהפסיד הרבה ..כבר אמרתי את זה בעבר , סימונס מחובר ומקושר באופן אישי מחוץ למגרש עם חלק מבעלי הקבוצה , צריך להיות משהו מאד מאד דרמטי כדי שיעשו טרייד על סימונס.
ואני בכלל לא מתווכח אם זה טוב או לא , רק מציין את העובדות בשטח

ירון, החלום
ירון, החלום
17/12/2020 9:43:55

בס"ד
שלום תודה.
מאמין שהם יותר לכיוון מקום 4 או 5. אולי יעברו סיבוב בפלייאוף.
אל תשכחו ששנה שעברה אמבמד הנה יחסית בריא, לא בטוח שגם השנה יהיה ככה.
צריך לעבור מ trust the process ל trust the morry